پرش به محتوا
خانه
درباره استاد
سخنرانی ها
آثار استاد
پرسش و پاسخ
ارسال پرسش
سوالات پرتکرار
جلسات هفتگی
ارتباط با ما
خانه
درباره استاد
سخنرانی ها
آثار استاد
پرسش و پاسخ
ارسال پرسش
سوالات پرتکرار
جلسات هفتگی
ارتباط با ما
کانال مباحث
گروه پرسش و پاسخ
آثار حکمی استاد مهدی خدابنده
خانه
درباره استاد
سخنرانی ها
آثار استاد
پرسش و پاسخ
ارسال پرسش
سوالات پرتکرار
جلسات هفتگی
ارتباط با ما
خانه
درباره استاد
سخنرانی ها
آثار استاد
پرسش و پاسخ
ارسال پرسش
سوالات پرتکرار
جلسات هفتگی
ارتباط با ما
سوالات
محتوا یا لغت مورد نظر خود را در همه سخنرانی های استاد جستجو کنید
Search
طرح پرسش جدید
جهت ارائه مباحث معرفت نفس به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان چه کتبی را معرفی میکنید که میدانید اثر خواهد داشت؟
در مورد کسانی که اخلاق را مخرج مشترک تمام ادیان می دانند و اعمال و مناسک دین را مخصوص زمان و اقلیم خاص زمان گذشته می داند که به درد ما نمی خورد و قسمت سوم دین را افسانه و تاریخ و قصص و داستان می داند که تحریف شده و به درد ما نمی خورد و اقتدا به شخص خاصی نباید کرد بلکه اخلاق را حتی از آتئیستها هم که شده بگیرید و بروید جلو؟
عرفای بزرگوار قائلند که مسیر با معرفت النفس طی می شود و کسی که جاهل به خود باشد به همه چیز جاهل است، حال استاد میرباقری کلا قائل به معرفت الامام هستند و این را محوری می دانند ولی باز بنظر این حرف درست نباشد چون اگر معرفت نفس نباشد ما به معرفت الامام هم جاهل هستیم، و از آن طرف هم می بینیم که عرفا می گویند به هرجا رسیدیم از در ائمه اطهار بوده، خلاصه کدام حرف درست است؟ کدام مسیر اولویت دارد و جمع آن ها چطور است؟
برای اینکه یاد معاد و اهمیت معاد در جامعه زیاد شود چه کار فرهنگی میتوان انجام داد؟